Assalamualaikum and Welcome to my blog, online .May you be showered by Allah's blessings! :D | Follow or Dashboard

Thursday, 5 July 2012

Assalamualaikum.


Assalamualaikum semua ^_^ Apa khabar? Ya Allah, malam ni sempena malam jumaat Allah turunkan rahmat dengan adanya hujan. Hihi. 

Sebenarnya, entri ni pendek je. Nak tanya khabar sahabat-sahabat semua je :) Semalam nisfu syaaban,kan? Alhamdulillah, kita sempurnakan ia dengan puasa dan baca yaasin 3 kali sama-sama. 

Oh! Sebenarnya doodles ni memang saya yang buat. Tapi, mata tu brush :D Saya download dan guna brush tu. Terima kasih banyak banyak banyak kepada > http://www.fizgraphic.com/ ^-^

Oklah itu sahaja. Esok, hari mulia iaitu Jumaat. Sama-samalah kita manfaatkannya ya ^_^ Waalaikummussalam/

8 comments:

  1. Alhamdulillah, Ee dapat baca yassin 3 kali dgn family. Hehe =D

    http://thenurulee.blogspot.com/2012/07/le-complain-day.html

    ReplyDelete
  2. wahh bestnye pandai lukis doodle . cntek :)

    ReplyDelete
  3. comel nyaa :)

    pandai nyaa buat doodle .
    ulya tak reti pun :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi ^__^ Imanul pun tak reti. Cam cacat :(

      Delete

Assalamualaikum.
Do comment ya. InsyaAllah I will reply :)