Assalamualaikum and Welcome to my blog, online .May you be showered by Allah's blessings! :D | Follow or Dashboard

Friday, 13 July 2012

Allah.

Selangkah kita menghampiri Allah,


Seribu langkah Allah mendekati kita =D

Mendahulukan apa yang dicintai Allah daripada apa yang dicintai diri sendiri.

Assalamualaikum dan Hai! :D Maaflah atas kehodohan terhadap doodles tu. Sebenarnya saya cuba nak buat doodles bertudung labuh dan Alhamdulillah, dapat juga buat ^_^ Walaupun baju yang ala-ala "polka dots" itu sangat tak memuaskan hati tapi Alhamdulillah dapat buat jugak.

Sebenarnya, saya kekeringan idea dan taktahu nak buat entry apa. Tapi kadang-kadang taknak lah entry selalu panjang-panjang. Apa salahnya kalau buat yg simple je , kan? Takut kadang-kadang viewers bosan dan malas baca panjang-panjang. Hehe

Wahai semua sahabatku! Kita dah semakin dekat dengan Ramadhan iaitu bulan yang dipenuhi Rahmat , barakah dan Keampunan. Pada yang puasa ganti tak habis lagi, cepat-cepat habiskan ya :)  Makin cepat makin kita bersedia untuk menghadapi bulan Ramadhan ^_^

Waalaikummussalam.


CLICK SINI BOLEH? ^_^

http://blin.gd/4fX3


10 comments:

  1. Subhanallah, cantiknya doodle tu bertudung labuh ^_^ suka sangat..
    Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Syukran Nanad :D Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak jugak ^_^

      Delete
  2. Selamat menyambut ramadahn jugak :) semoga kita sempat bertemu dengannya.

    ReplyDelete
  3. Selamat berpuasa =D Comel dah doodle tu. Hehe

    http://thenurulee.blogspot.com/2012/07/day-night-in-village.html

    ReplyDelete
  4. salam ramadhan..n slmt berpuasa nanti..semak blog cml ni..:)

    ReplyDelete
  5. Semoga di berkati dan di rahmati oleh Allah S.W.T. Selamat berpuasa..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. InsyaAllah. Selamat Berpuasa juga =)

      Delete

Assalamualaikum.
Do comment ya. InsyaAllah I will reply :)