Assalamualaikum and Welcome to my blog, online .May you be showered by Allah's blessings! :D | Follow or Dashboard

Monday, 13 February 2012

Belajar itu lebih penting.

Assalamualaikum dan Hai! :D Apa khabar? Boleh tolong click ni? 2 tab je ^__^ SINI dan SINI! Terima kasih sebab sudi click. Saya memang tak boleh balas kan kebaikan awak tapi Allah je yang mampu kan? Saya dah lama kan tak buat freebies. Ya Allah, berikanlah aku waktu Ya Allah untuk berkongsi ilmu dengan bloggers lain. Sebenarnya saya bukan malas. Tapi homework banyak sangat. Almaklumlah tahun depan dah PMR victims. Saya mempunyai lebih kurang 21 matapelajaran di sekolah. Awak boleh bayangkan tak? 9 akademik dan 11 pelajaran berdasarkan agama dan arab. Tapi, seronok belajar ilmu agama. Baru kita tahu mana dosa mana pahala,kan?

Bermula bulan 2 ni, semuanya baru. Rumah sukan saya warna Merah tapi dekat sekolah dipanggil " Ahmar " Saya menyertai bola baling, Haha permainan paling mudah kata kawan saya. Kawan saya cakap bola baling macam main bola dengan adik je. Maaf,kawan saya tiada adik sebabtu saya tak pernah rasa. Haha. Senang la sangat kan. Permainan ni pun ada undang-undang kan? Tapi tak ingat ape. Hihi.Saya jugak ada masuk choral speaking. Eh, betul tak saya eja tu? Salah kangg tak pasal-pasal kena marah. Hihi, tegur saya ya. I'm not perfect.

Haa, mulai hari ni saya akan ajar diri saya nak buat entri mesti ada doodles. Doodles tu kenalah ownmade, takkanlah nak ambil yang orang punya, sehodoh-hodoh doodles saya tu tapi saya puas hati la jugak,kan? Sebenarnya inspirasi saya untuk doodles ni ialah Kak Mel Amalina sumpah! Doodles dia comel comel comel sangat. Saya dh pernah tempah dan saya puas hati 100%. Memang ikut citarasa saya la. Nak sangat hati ni tempah pulak tapi nantilah hihi. Sebenarnya ramai lagi bloggers yang memang sumpah saya minat doodles diorang tapi... nak tempah saya ni pokai. Haha

Oklah, itu sahaja. Saya pun dah tak ada nak cakap ape, jadi Waalaikummussalam


http://my.churpchurp.com/ImanulAisyah98/share/FordChallenge
http://my.churpchurp.com/ImanulAisyah98/share/CelestialHeart

2 comments:

Assalamualaikum.
Do comment ya. InsyaAllah I will reply :)