Assalamualaikum and Welcome to my blog, online .May you be showered by Allah's blessings! :D | Follow or Dashboard

Friday, 13 January 2012

Hello :D

Greeting Text


Assalamualaikum dan Hai! *V* Apa khabar? Setelah lama tak buat entri. Almaklumlah entri sebelumnya mengenai tuto je kan. Bosan la. Saya tahu saya tahu. Erk, bukanke nama entri jugak kan? Haha. Sama jelah,Aisyah oii. Saya taktahu nak buat apa dan saya taktahu. Kenapa? Kenapa? Hahaha, persoalan mula timbul. Okey, awak semua nampakkan header baru dan design saya tukar sikit. Tak banyak mcm saya makanlah ye. Haahaa. 

Semalam adik Yaya kasitahu saya why comment box saya jadi takde design macam dolu-dolu. Saya pun tengok, yup! Betul apa yang dikatakan Yaya tadi. Tak terkejut pun sebab saya tahu saya salah code. Ye, itu kesalahan saya yang sebenarnya. Saya check dekat Edit HTML, cuba godek-godek tak jadi jugak. Aishh, blog Aisyah sakit demam panas macam fb jugak keee? OkOk. Taktahu cmne jadinya? Cmni haa>
Haa, cmtu la jadiknya. Saya ternganga luas *V* Saya taktahu dh nak baiki cmne. Nak tanya segan pilu. Aisyah, malu bertanya sesat jalan tahu. Ye, saya tahu tapi saya taknak kecoh. Saya taknak gedik-gedik tanya sal ni. Biarlah saya usaha sdiri. Tahu tak, kalau kita buat sendiri, kita akan rasa yang kita boleh. BOLEH a.k.a we can do it! Haha, bagus speaking english biar dapat A+ haha insyaAllah. Haa saya online larut malam dan saya lakukan ini di facebook :-


Oh yeah, itu perkara yang harus dilakukan. Barulah org fikir "Oh, ramainya dh off baik aku off " Haa, btul tak? Sy rasa btul sebab saya pun prnh berfikiran begitu. Oklah, Waalaikummussalam :D











May Allah bless :)


6 comments:

  1. sama lah kita aisyah ;( kotak komen saya pun jadik cam nie . tak tau lah kenapa :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. tulah pasal. Nak tag awak pun takleh :(

      Delete
  2. Salam. Hehe. Penulisan yang tulus ikhlas. Teruskan menulis dan menimba pengalaman ye?

    ReplyDelete
  3. aisyah. tolong sayee. haritu saye edit comment box comel jeee. kenape balik dari hostel xde dah? im very conscious nih. help me dear. dah la cute icon sebelah date tu pun xdee. reply to comment pun xdee. uwaaa. sobs :'(

    ReplyDelete
    Replies
    1. tulah fatimah. Yang Aisyah jadik cmni gak. Tapi aisyah nak try guna template baru :) Tu pun donno jadik ke tak :(

      Delete

Assalamualaikum.
Do comment ya. InsyaAllah I will reply :)