Assalamualaikum and Welcome to my blog, online .May you be showered by Allah's blessings! :D | Follow or Dashboard

Friday, 6 January 2012

Churp Churp

Assalamualaikum dan Say Bismillah first :D pada mulanya saya taktahu nk letak tajuk apa untuk entri ni. Setelah berfikir saya ingin letak tajuk ChurpChurp. Haa? Apa pulak tu ya Allah. Takkan encik puan semua taktahu? Hihi, churpchurp tu kita boleh earn money. Nak beli apa? Beli tu kita kemudiankan biar dapat duit dulu baru la bincang nak beli apa. Saya nak guna duit ni sebaik mungkin. Haa, nak tahu tak saya tahu mengenai churpchurp ni drpd mane? Daripada abang saya, dia ada kawan blogger iaitu > Ar-Rifke. Ok, dia antara blogger yang ckup terkenal,kan? haha :D dia perkenalkan dekat abang saya. Saya buat taktahu je. Tapi lama-lama saya fikirkan masa depan. Duit diutamakan dulu. Haha. Saya mmg gila duit kerana sememangnya saya takde duit, hihi.

Saya dh pun meminta kebenaran daripada my parents. I ask permission first and Alhamdulillah mereka memberi kebenaran untuk mendaftar. ChurpChurp saya boleh dikatakan semakin menaik tapi sejak kebelakangan ni takde iklan. Ish, geram btul. Aisyah, nak duit kena bersabar. Macam org bekerja tiap-tiap bulan dia tunggu dan itu dinamakan satu kesabaran. bukan hang je aisyah nak duit semua nak duit,kan? Haha, saya tahu saya tahu


haa, nampak terbeliak mata tgok duit tu :D kalau jumlah duit tu rm2000+ tu boleh dh beli iPhone 4s. Berangan je tahu aisyah nih. Berangan itu baik. Haha, gurau je, jangan ambil sangat :D tapi hakikatnya, bukanke kita berangan dulu sebelum membeli sesuatu awak semua tidak mungkin tapi saya YA. haha, dulu waktu kecik2 selalu berangan nak pergi dekat disney tu. Alaa, dekat HongKong tu. Tapi, biarlah dulu. Perjalanan hidup masih terlalu panjang. Hidup harus diteruskan,kan? haha.



cmey tak budak ni? Ya Allah, cute sngt la dia. Suka tengok dekat video :D Haha dik, be a muslimah person ya :D

Okeylah, assalamualaikum dan

SELAMAT TINGGAL :D



2 comments:

Assalamualaikum.
Do comment ya. InsyaAllah I will reply :)