Assalamualaikum and Welcome to my blog, online .May you be showered by Allah's blessings! :D | Follow or Dashboard

Wednesday, 14 December 2011

Shoutbox kena bayar?

Greeting Text

Bismillahirahmanirrahim :) Shoutbox sekarang berbayar? Jawapan saya > YE,SHOUTBOX BERBAYAR. Kenapa? Tu, saya taktahu. Maaf ye, kalau awak semua nak guna kena bayar $0.99  sebulan. Aishh, kalau saya, saya dah tak ambil shoutbox ni. Banyak lagi pilihan yang ada, diantaranya ialah : 


Copy this from : Kak Lyssa :)
Banyakkan? Hehe, tu saya ambil dari kak lyssa punya. Harap kak lyssa tak marah :) Memang shoutbox cantik. Nampakkan perubahan blog saya? Dulu guna shoutbox sekarang cbox :)  Nak tgk perubahan? Jom ~



nampak, kan? Yang atas tu shoutbox dan yg bawah cbox. Saya pun taktahu sebenarnya, tpi bila baca entry Kak Lyssa terus tukar, ramai jugak yang belum tukar lagi dan nasihat saya > Tukarlah sebelum duit dikikis. Haha, okey. Assalamualaikum :)

0 comment:

Post a Comment

Assalamualaikum.
Do comment ya. InsyaAllah I will reply :)