Assalamualaikum and Welcome to my blog, online .May you be showered by Allah's blessings! :D | Follow or Dashboard

Tuesday, 20 December 2011

:)

Greeting Text



Assalamualaikum dan Hai :)  Hehe, tengoklah saya mulakan entry ni dgan gmbr Heliza Helmi! Hehe :) She's so gorgeous and I'm really adore her. Oh, she's one of my idol. Haritu beliau datang ke Uniten, dimana abang saya yang belajar kat situ. Abang saya cakap " Muka dia macam anak patung " Ahaa, nampak? Memang nak sama,kan? Harap sangat Akak Heliza dapat jodoh yang baik, diberkati Allah dan semoga hari-hari akak lebih ceria :) Kalaulah saya jumpa dia,saya akan adakan photoshoot bersama dengan mengambil gambar 100+ Haha, semoga impian saya tercapai, insyaAllah. Tapi, satu je. Akak sudi ke? Hehe.

A Pleasant,Comfortable Life
Will Only Be Found by Only Closeness to

ALLAH


Ape maksud A pleasant, comfortable life will only be found by only closeness to Allah? Mksudnya ialah Kehidupan yang menyenangkan, dan selesa hanya akan ditemui oleh keakraban hanya kepada Allah. Maksudnya memang ringkas tapi mendalam,bukan? Itu sememanya memang diinginkan oleh semua Hamba Allah,kan? Ahaa, saya pun nak Kehidupan Yang lebih Menyenangkan. Dulu saya tak senang ke? Tak adalah, cuma tak salah kan kalau saya minta lebih? Apa yang kita perlu untuk mencapai hasrat itu. Apa yang kita perlu adalah :-


BELIEVE AND BE WITH HIM
ALLAH S.W.T
Our One and Only God


Itu sahaja. Percaya padaNya iaitu Hanya Allah. Ye, ayat saya memang agak berbelit tapi cuba faham ya. Haha, Hehe, Hoho :D Saya pernah terfikir untuk deactive facebook.Kenapa? Sebab sekarang facebook semakin mengarut. Saya tahu ini tiada kaitan dengan tajuk entri ni tapi ini kenyataan yang memang benar. Ada yang hack dan cuba mencuri gmbr, ada yang letak gmbr sakit mata memandang, ada yang pakai tudung jadi takpakai, dulu tak jadi gedik jadi semakin gedik dan banyak! Um, Aisyah jangan mengata orang nati terjadi pada kita sendiri, Inalillah.

9 Hari lagi kita akan melangkah ke tahun baru, bukan? Jadi saya mengharapkan yang terbaik untuk diri saya. Jadi,
2012,
PLEASE BE BETTER THAN
2011.

2012, itu sahaja yang saya minta dan tak lebih. Haha, macam la 2012 tu boleh bercakap,kan? Bukannya ape, tapi 2011 hanya satu yang tak tercapai iaitu mendapat 13+A dalam  peperiksaan. Dah dapat 10A pun alhamdulillah tapi nak lebih pun,takpe kan? Hehe. Nati 29 haribulan saya akan mendaftarkan diri sebagai budak tingkatan 2 di sekolah Maahad Saniah. Oh,saya sudah menjadi senior. Harap dapat jadi senior yang berguna kepada adik-adik tingkatan 1. Hahaha, InsyaAllah.

Takpelah,

WAALAIKUMMUSSALAM


0 comment:

Post a Comment

Assalamualaikum.
Do comment ya. InsyaAllah I will reply :)